måndag 12 september 2011

Award!


Med frågor som kommer här.
VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA?
Skulle väl kunna kalla det för min dagbok.Därför blev det en blogg.
VILKA BLOGGAR FÖLJER DU?
De i min blogglista+ en hel hög som jag inte orkat lägga till listan. Men en vacker dag händer det.
VILKA FAVORITFÄRGER HAR DU?
Grönt är en stor favvo.
VILKA FAVORITFILMER HAR DU?
Hoberts sju dödssynder är mycket bra men jag är allätare. Shrek är kul när man är på sånt humör.
VILKET LAND DRÖMMER DU OM ATT BESÖKA?
Länge drömde jag om Island men nu har jag varit där. Skulle gärna åka tillbaka men om jag får drömma om något mer så blir det Nya Zealand.

Sedan skulle jag visst skicka det här vidare men det tycker jag blir för svårt så jag tror att jag faktiskt hoppar över det. Men tack Tomtan för awarden. Ska snart försöka lära mig länka på ett snyggt sätt.

1 kommentar:

Tomtan sa...

Du kunde!!!! De var väl de jag visste *ler*