tisdag 18 december 2012

Titta


Det är inte klokt vad tiden går. Idag är det 30 år sedan vi förlovade oss. Är jag så gammal? Tydligen.


Ja, jag går i skidspåret. Det här är svårt tycker jag. Jag har flera gånger gått här i snön innan någon annan gjort det och så att säga spårat till fots. Dessutom är det ett motionsspår som hela byn använder. Då är frågan om jag kan fortsätta gå här eller är det bara tillåtet med skidor nu? Jag tycker att skidåkarna kan åka lite vid sidan av stigen eller i kanten på åkrarna eller så får man stå ut med att folk går i spåret. Det är ingen som sett mig och kommenterat men jag får lite dåligt samvete. Å andra sidan har jag fått skäll för att hunden är med i skidspåret som jag själv kört upp bara för att hon ska kunna vara med. Det kanske inte spelar någon roll hur man gör för alltid retar man någon.
Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer: