söndag 13 januari 2013

Avstånd 11 av 365. Bakom 12 av 365. Bakslag 13 av 365.

Idag blir det en triss eftersom jag varit lite oföretagsam ett par dagar.



Avstånd till den vi skulle fira. Inte helt sant för jag kom på att fota när vi åkt några mil. Vi for alltså till Stockholm för att gratta en 60-åring.

Och då blev det tillfälle att fota två teman i ett kort. Man ska ju hålla avstånd till bilen framför. Speciellt när det är vinterväg och halt. Och nästa tema var bakom, och det är vi ju här.

Bakom mig i bilen satt yngsta dottern.

Dagens tema bakslag gestaltar jag så här. Fast i ärlighetens namn så slog jag inte på min man. Det var mer som en rumpklapp eller lätt "handpåläggning". Om det nu ens syns att jag klappar en rumpa!
Published with Blogger-droid v2.0.8

1 kommentar:

Tomtan sa...

Funderade lite innan jag läste texten.... Gravidmage och bakslag... :D.