måndag 18 februari 2013

Dyrgrip 49 av 365.


Mina mesta DYRGRIPar är ju min familj och mina vänner. Men de blir så svåra att visa här så det får bli den här ringen som också är en dyrgrip. Min mamma fick den av min pappa när de var unga. Sedan har jag fått den. Jag har den på mig nästan varje dag och har haft det sedan den blev min och det tror jag att föräldrarna tycker är kul. Jag skulle kunna visa mer saker och en liten fyrbent och.......men det får räcka så här.
Published with Blogger-droid v2.0.8

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du har hunnit med!!!! Snygga vantar och armband och dödskallar (riktigt läcker). Bravo!!!
Själv har jag bara avslutat ett par sockar :D

Chahina sa...

Hoppas någon kommer använda ringen efter dig :)

Mwap38 sa...

Fint tolkat och roligt med familjeklenoder som går vidare i släkten:)