fredag 30 augusti 2013

Vad ska jag göra idag?

Hittade den här fina fjädern härom dagen. Den är så snygg tycker jag. Prickig med en fin grön kant.
Många vackra kvällar.
Plockade en näve tomater att ta med till lunchen.
Spanade in vad de flitiga spindlarna gjort här. Det har fastnat frön från rallarrosen i näten så de syntes mycket bra.
Jag har stickat färdigt kroppen på tröjan Pomegrante.
Frukosten uppäten och jag måste gå ett varv med dammsugaren idag. Men det får vänta till eftermiddagen för just nu är två golden här och de hårar betydligt mer än Milla. Blir nog några maskot gjorda och någon maskin tvättad, och det finns alltid en massa högar att plocka undan. Kanske trimma några kanter på gräsmattan..... Jag blir nog inte sysslolös!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, fin fjäder. Kommer den från en tretåig hackspett eller vad tror du? Ha en bra helg /@