lördag 12 oktober 2013

Tiden går så fort!

Har inte hunnit/tagit mig tid att göra något inlägg på flera dagar. Men jag har jobbat och stickat. Min Inspira Cowl är klar och jag är väldigt nöjd. Tycker själv att den blev fin.
Jag har plockat in mina chilisar så de ska få torka och sedan bli chilipulver.
Vi mötte en padda på ena hundpromenader.
Och tittade på vännernas får som såg så fridfulla ut.
Sedan trodde jag att det låg en orm på stigen men det var en kolsvart pinne.
Man kan inte se sig mätt på alla vackra höstfärger. Känns lyxigt att jag i år fått se det två gånger eftersom det var så fint i Funäsdalen när vi var där.



Var på en loppis och där låg de här linredskapen. De fick ligga kvar.
Köpte däremot en babylift som jag hoppas att mitt kommande barnbarn kan ligga i. Och nu är det helg igen. Vi har inget internet just nu och makens jobbdator har hängt sig i något antitjuvläge så han inte kommer åt sina dokument som han behöver. Helgen kunde börjat bättre men det är ju ändå skönt med lediga dagar.

1 kommentar:

Tomtan sa...

Den är ju jättefin!!!! Härlig promenad. De var en väldigt ormrik pinne!!!!