lördag 16 november 2013

Utmärkelse och veckan som gått.




Tomtan och Heidi har båda skickat en Sunshine award till mig. Känner mig hedrad och glad. 
Så här kommer ........
10 saker om mig själv:
1. Löjligt glad, lycklig och stolt förstagångsmormor.
2. Tycker absolut inte om att städa.
3. Tycker om att åka motorcykel.
4. Stickar så mycket att nog många tycker att det är lite konstigt.
5. Önskar mig ett deltidsjobb.
6. Får ofta ont i huvudet av vin, och då är det inte mängden som avgör!
7. Skulle vilja träffa familj och vänner lite oftare än jag gör.
8. Äter för mycket godis.
9. Gillar smörgåsar. Tror nästan att jag skulle kunna leva på det.
10. Har för mycket kläder i garderoben och använder bara en liten del och mycket passar inte längre min kropp. Borde alltså rensa där men det är ju en sorts städning! 
Nu skulle jag ju skicka det här vidare men jag tycker det är för svårt så jag struntar i det. Förlåt.
Följer ju många bloggar och tycker mycket om alla och en del vill inte ha sådana här utmärkelser.

Nu har jag jobbat mer än vanligt i veckan så jag måste ta itu med den tråkiga städningen. Imorgon eftermiddag blir det roligare för då kommer några av mina vänner hit och stickar eller pysslar med något annat en stund, och så får vi prata lite!
Några bilder kommer här.

Gjorde Pulled Pork som vi tog med när vi hälsade på hos det lilla barnbarnet för första gången.

Hon är så liten!
Jag hade sytt en Kalikåstork.
Lite frost har vi haft.
Och lite sol.

Kunde inte låta bli !

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Vilken fin skogsbild du tagit. Man vill verkligen vara där! :)

heidi sa...

vilka fina bilder! både av barnbarnet och av skogen!

det var roligt att läsa 10 saker om dig:)